KANSKE SKA BÖRJA MED DETTA IGEN DÅ!

Oj shit vad länge sen det var man skrev. Men har tappat lite blogg sug och det kan ju bero på att det finns väl inte så mkt att skriva om som ni märker.
Iaf så börjar mitt tatueringssug att komma här igen. Måste verkligen fortsätta på armen med mitt tema.

Iaf så ska jag ha denna chokladdoppade jordgubbe vid den tomma ytan vid armvecket ( på bilden blir det till vänster) bredvid min bakelse/mjukglass!
Kommer ju självklart inte se ut precis så där men ett exempel. Sen vill jag ha nån liten treklöver och körsbär på armen någonstanns men har inte bestämt mig var jag ska ha allt. Ja fortsättning följer haha ;)
 

Iaf så har jag shoppat tre plagg idag. Fick 200 spänn av Mickes mormor i påskpresent som jag skulle hitta mig något nytt för, så där blev det en svart vanlig kofta och en jeanskjol på Vero moda. Fick ett presentkort av gubben min på MQ så där hittade jag mig en ursöt klänning som jag bara var tvungen att ha. Bilder kommer då jag har sladden till telen. Måste bara visa klänningen, den är verkligen jag!

Nåja, kanske skulle glo lite Sex and the city nu! länge sen sist, kan ligga i timmar och kolla avsnitt man har sett miljontals gånger ;)

PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Lina

tack =) hehe ja det är bara du sätter igång då =P

2009-04-15 @ 18:09:44
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0