ME LOVE IT ALOT

Var på återbesök idag, hon var riktigt nöjd över köpet! Pratade med Mats om min lön och den kan nog vara ganska bra, men det är bara tack vare att jag har fått sålt. Sen ska jag in till Malmö imorgon och prata med Allan the boss om en sak, går inte in så djupt på det för allt är rätt så komplicerat. Det ser inte så ljust ut.
Nåja, har ställt dygnet helt fel nu igen. Jag som var så duktig på att lägga mig vid 00 och kliva upp 8 men nu går det visst åt h-vetet.

Jo just ja, jag glömde att visa min GPS. Den är så nice att använda. Jag älskar den. Perfekt och ha om jag får för mig att ta en bil och köra uppåt Sverige. Man vet aldrig vad jag får för mig.



PUSS!

Kommentarer
Postat av: jess

ta den å kom till mig!!!

2009-03-10 @ 14:11:13
URL: http://missxident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0