FULLT ÖS MEDVETSLÖS!

Jäklar vad mkt jag har fått gjort idag. Var på arbetsförmedlingen på en jobbintervju för ett café, super trevlig var hon, håll tummarna för mig nu!
Sen drog jag förbi en bilverkstad som fixar stenskott på rutan, har haft en jobbig spricka precis framför ögonen när man kör, nådigt irriterande har den varit haha. Nu är den mindre och ljusgrå, förut var den svart och jobbig.
Sen har jag varit på tippen och slängt en massa skit.
Sen drog vi förbi en nyckelaffär så jag fick Ingers nyckel kopierad, fick en gratis kopiering när jag flyttade ner och hon behövde en till extra nyckel.
Har fixat skruvar till det nya badrumsskåpet och det blev så fint =) så lilla gubben har borrat och haft sig, vad gör han inte för att få sin fruga nöjd. Han var så söt efter han var klar, han sa att är du nöjd nu hjärtat? självklart är jag det! så nu fattas bara sidoskåpet till, för det blåa ska ut. Svårt att förklara hur det ser ut men det kommer bli såååå fint.
Lägger ut en bild när allt är klart.

Har så sjukt ont i ryggen just nu och är less på datorn, så nu blir det att lägga sig i soffan med den nya cosmopolitan som kom idag ;) fick ett helt år gratis av vilken tidning jag ville i julklapp och självklart blev det cosmo. Så nu är gubben och tränar så då passar jag på att få en timmas läsning och free time haha.

PUSS PÅ ER MINA GODINGAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0