Fucking amazing

Just nu är jag bara så förbannad så jag kan slå till vad eller vem som helst! jag kokar, har sån ilska inom mig så jag vet inte vars jag ska ta vägen aja shit the same.. det hör inte hit.  Så om det inte blir ett roat inlägg så är det därför. Sitter med högsta volym med hörlurarna för att lugna ner mig. Det hjälper lite. Men jag är en tids inställd bomb nu.
Ikväll så har vi iaf varit ute i Skegrie hos hans föräldrar. Vi kom dit och tog en öl för att sen gå till den STORA brasan. Vi kom dit grillade några grillspett med potatis sallad och lite annat smått och gott till. Efter en timma tyckte vi det var så kallt så då gick vi hem och Baby och Hasse hade eld i röven så dom var i huset en stund innan. Kom in och vi började snacka, ooj jävlar vad alla pratade i mun på varandra.. Och killarna här nere ska ALLTID ha rätt och veta bäst, hade ingen talan i något fast dom frågade mig. Blev god efterätt (någon slags chokladmouse) med kaffejök och tequilarose och wine såklart hehe. Sen efter två timmar så for vi hem och här sitter jag nu medans TÖNTARNA spelar det där förbannade RA! Jag ville lägga mig och mysa och titta lite 100 höjdare, men så mesiga som dom är så blev det datorn. Så vad gör jag? jo sätter mig här och gör mig uttråkad. Kan inte lyssna på - unit lost osv osv. Blir galen. Okej jag sa till dom att dom får spela hur mkt dom vill när vi får den bärbara men vafan inte sent när jag vill sova - Ja men du sa ju att vi fick. Men fan om jag vill sova?!?!? jävla idioti. Om Micke vill sova så får jag knappt göra nå typ knappa på mobilen, då är det SÅÅÅÅ känsligt. Men jag säger då det. KILLAR är EGOISTER! får som inte som dom vill så får man ett finger.

Nåja ska inte gnälla men blir bara så förbannad. Är iaf nöjd med valborg, inte för mkt alkohol.. skönt .. slippa må kasst imorrn.

Skriver nog mer sen.

PUSS


         Förra valborg. Helt otrolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0