Åh vad jag längtar!

Så då sitter man och väntar på denna tvätt. Jobbigt med bara en maskin här, annars har vi ju två och denna tar fan mer än 1 timma. Men skönt att få det gjort iaf. Sen slipper jag springa hundrafemtioelva ggr upp och ner. Nog för det är ju motion men inte idag.
Vill hitta på något roligt men finns inget. Micke sa igår att det finns massor att göra bara man har fantasi. Ja men oj vilken fantasi du har.
Och nästa vecka så blir det att börja planera och så för den 27,28 eller 29 smäller det.
Sen så sätter Malmöfestivalen igång, massa mat och skit en hel vecka. Så blir väl att åka in dit och äta och ta sig ett glas vin eller två.
Och jag får verkligen psykbryt på vissa tjejer. Att sånna får existera. Inse fakta och mogna upp för fan. Du kan inte leva på och gå runt och må skit resten av livet och tro att du ska vara prioritering nummer ett jämt och ständigt och skita vad den andra säger bara för att du ska vara i centrum. Riktigt elak blev jag igår när jag fick höra. Explotion nr ett. Nej ska släppa det men det stör.
Och Micke håller på med sin hembyggda baslåda, såååå tråkigt. Det intresserar mig inte alls för fem öre. Jag har sagt till honom att du är inte intresserad av mina intressen så inte fan ska jag intressera mig för dig då. Det är bara pinsamt och åka omkring med en bil som det hörs som att hela ska gå sönder. Du är 27 år gammal och inte 18 något mera, väx upp! Lägg pengarna på nått annat vettigt. Men vill han åka runt och försöka impa på fjortisar så varsegood om det är det han vill. Vi lite mognare töser skiter fullständigt i om det är bas eller inte. Jag vill höra musiken och inte min hjärna som ska komma ut.
Aja ska springa ner nu.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0