Alla har vi något slags beroende

Gomorgon!
Vaknade efter nio av min väckning, har insett att jag måste prata med någon på morgonen för att piggna och vakna till. Har jag min väckare så snoosar jag bara. Klev iaf upp och gjorde mig kaffet MMM. Måste ha kaffe på morgonen annars är hela dagen förstörd. Vadå nytt beroende.
Iaf så for vi igår med Bella till veterinären för att vaccinera henne. Har aldrig sett en hund som blir så lycklig av att åka dit. Förra gången så var det att ta bort stygnen och det gillade hon inte, konstigt att hon inte tänker att det är inte så lyckligt där.
Måste verkligen tipsa om en kanon film, eller den är jobbig att se på. En verklighetsbaserad, dom har tagit allt från domstolspapper eller vad det heter. Har insett att de verklighetsbaserade filmer är dom bästa. Första gången jag har suttit så klistrad framför en film, jag sa inte ett enda ord till Micke under hela tiden och annars brukar jag surra om något men inte nu. Kom på mig själv att jag satt och höll andan och började må illa av filmen hur sjuk världen kan vara. Fy fan! Jag ger den 10 av 10.
An american crime (http://www.imdb.com/title/tt0802948/)
Ladda nu ner den och var beredd på en helt otrolig film!

Nu ni är det inte länge kvar tills jag kommer berätta min plan som kommer att ske! ;)

Ska iaf fara ut och släppa ut Bella och göra lite annat.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0