Larvar är smaskens!

Oj vad duktig jag var på att uppdatera då. Men har så sjukt tråkigt nu. Är iaf klar med tvätten idag, bara torktumlarn kvar. Blir att åka hit imorgon och tvätta det sista.
Har iaf fått till bloggen lite, nu är det bara färgen som fattas och lite annat. Man vill ju gärna fixa till den så den känns lite mer personlig.
Och Micke har slutat på sin baslåda för ikväll för nu äre bäckasvart ute.
Trodde att jag skulle få mer gjort idag men icket. Och nu ska man snart sova och vakna upp till en underbar söndag, ursch! eller lite possitivt äre faktiskt, jag ska färga håret ;) men helgen har gått så sjukt fort. Snart är det måndag och skönt ska det bli med en ny vecka och slippa Micke om dagarna haha.
Jo jag åt föresten en mums mums eller en sån av ett slag, kom inte på vad den heter, hjärnsläpp. Iaf när jag äter den och tittar ner i burken höll jag på att spy, SPINDEL! då tappade jag mitt sötsug och sa tack och hej till den! det var som när Jessica hade köpt naturgodis och hoppade ur soffan bara så där och skrek. Detta hade hon i munnen!

Jessica är en larvätare ;) så tänk på vad ni äter då ni äter nötter.

Ska fixa mat nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0