Long time

Såg nyss att det är nästan 2 veckor sen jag skrev sist. Har blivit så kass på att uppdatera. Vet som inte vad jag ska skriva. Men kan säga att det har hänt en hel del. Har fattat mig detta beslut som jag har nämt och som kommer ske om 2 veckor skulle jag kunna tro. Men jag säger inget än vad det är, ska genomföra det först. Kan säga att det var inte det enklaste men detta får det bli. Det bästa för MIG!

Iaf så var det Gislövs marknad i helgen. Vi gick där under lördagen och jag hittade mig den underbaraste plånboken. I love it. For dit på kvällen, eller vi satt här hos oss först och hade kanske 1 timma innan vi skulle ut till öltältet, så jag halsade rättaresagt nästan hela flaskan. Men jag var inte så farligt full när vi kom hem. Vaknade på söndagen och insåg att wow jag är ganska pigg och allert men ack så fel jag hade då jag, babe och hans mormor skulle dit. Lovade henne det om vi kunde ta lite öl.

Och denna dag har inte varit den underbaraste precis, vaknade tidigt imorse av STORM och REGN som FAN! och hela dagen har varit ett stort stormande. Och hela huvudet är helt fucked up.
 Tamefan ska jag vara piggare imorrn annars vet jag inte vad jag gör.

Men en rolig sak iaf är att jag har blivit brun ;) so me like it!

Sen har jag köpt mig 4 par av dessa "skor". 2 par silvriga och 2 par svarta så nu har jag ett tag iaf! blev så ledsen då mina första inte var hela tillslut. Men nu är jag nöjd.

Hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0