Omställning

Godmorgon gott folk!
Sitter här och snorar och nyser, har dragit på mig värsta förkylningen eller kanske inte värsta men jag blir ju typ aldrig sjuk så då blir det värsta för mig. Visste att jag skulle bli sjuk när jag kom upp med tanke på att det är stor skillnad på luften här i Lycksele och i Trelleborg. Fick mig en chock då jag såg att det var 5 plus en kväll och jag är van mkt varmare så jag höll verkligen på att frysa ihjäl haha. Nåja jag som var så duktig på att kliva upp vid 9e på morgonen men nu märker jag att kroppen behöver vila så Godmorgon klockan 12 känns konstigt. Tycker inte om att sova bort hela dagarna.

Iaf så kom Sandra förbi här igår, snackade en massa och drack lite kaffe. Sen blev det ut på stan för att fika. Sprang omkring på lite affärer och hade det super mysigt. Länge sen jag umgicks med en vän på stan. For förbi på dollarstore och träffade Laila. Fan den tjejen är så possitiv och glad, det smittar av sig på en =) hon ser livet så underbart och är bara NÖJD! tänk om en själv kunde vara det.
For förbi Sandra så jag fick se hur hon bor nu. Kan säga att det är inte bara att gå dit. Så jäkla långt. Tur hon har bil iaf haha.

Nej ska göra mig iordning och städa lite.

Tjing

Kommentarer
Postat av: Jess

Tjo, vi ringde om varann igår. typiskt! Ser att du umgåtts med sandra, hur äre med sitty?! ska till jobbet strax, men vi får höras av här kanske ikväll? pusspuss

2008-08-28 @ 15:08:10
URL: http://missxident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0