MAAAT

Så då var man vaken igen tidigt. Sitter med mitt morgonkaffe, så götta!
Var iaf på Malmöfestivalen igår med Micke, Peter och Lollo. Åt supergoda grillspett och en burgare av något slag. Kan säga att det är bara mat det handlar om där. Man kan välja allt mellan thai, grekiskt, turkiskt, afrikanskt och massa fler länder. Kändes som vi bara åt haha, och några öl slank ju ner. Men det var trevligt iaf =)

Ska snart bege mig ner till banken för att sätta in mina pengar från skatten, 2488 spänn fick jag, så lite lycklig är jag. Men fattar inte varför jag fick så mkt, men efter många funderingar så kom jag på att när jag jobbade på Molltex så måste jag ha betalat för mkt skatt av det lilla jag tjänade, men fan när jag tittade varje gång på löningspappret vad jag skattade så var det skit lite dom drog så jag tänkte att jag kommer måsta betala tillbaka men icket. Sen har jag inte decklarerat så det är konstigt. Jag ringde skatteverket och hörde om dom hade kanske skickat den till fel adress, men nej inget hade blvit skickat ut, fattar ingenting! Men det är ju bara att tacka och ta emot!

Sen idag så blir det att åka in till Malmö igen för att ÄTA! haha. Ska in dit med hans mormor och kanske hans moder också. Ska bli trevligt, äta och dricka lite vin eller öl.

Nej nu är jag stressig så måste börja fixa till mig.

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: curre

miss you honey..känns extra hårt nu när du försvann här i från..

2008-08-25 @ 00:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0