BACK "HOME"

Känner att jag måste ju berätta lite vad som har hänt. Kan berätta att jag är tillbaka i Trelleborg nu efter nästan 4 månader uppe i norr. Var egentligen inte meningen att jag skulle åka ner igen men efter mkt tänkande och mkt engagemang och kärlek från den andra sidan så insåg jag att det var det enda rätta.

Har äntligen fått packa upp alla mina saker som har varit i två väskor i några månader. Har verkligen känt mig hemlös när man inte har haft ett riktigt boende. Men det har gått bra iaf.

Och riktigt härligt känns det att ha en bil att köra, men i börjar var det rätt så obehagligt för att den är ju så stor men nu har jag vant mig. Och min goding har då inget emot att få åka hela tiden haha.

Jaa vad mer kan jag berätta? nja inte så mkt faktiskt. Ska handla lite julklappar i veckan. Hade jag varit i Lycksele under jul så hade jag inte behövt handla en enda men nu är det andra bullar som gäller.
Har julpyntat lite också men nu är det bara snö som saknas. Helt sjukt att åka ifrån mkt snö och snöande till en stad vars det är gröna gräsmattor och inte en enda snöflinga. Kommer att bli min första julfria jul.

Nej måste fortsätta på mina ansökningar nu,

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0