HA EN TREVLIG KVÄLL NU ALLA!

Dags för en uppdatering känner jag, nästan en vecka sen sist. Har inte haft ork, kommit in i en trött period, tror det är "vintern" som gör det. Har nog gått i ide! eller så är det julveckan som gjorde mig sliten, för mkt alkohol och sena kvällar.

Iaf juldagen så var det ju middag ute i Skegrie, åt mat och spelade spel och hade trevligt. Sen drog vi till Hg för att ta oss nån öl och vin. Var meningen att vi skulle hem då alla skulle ut men det slutade med att Micke drog hem och jag for på Magasinet med Curre, tänkte fan det var så länge sen vi var ute tillsammans. Drog dit, dansade, drack öl och det slutade med att jag halkade och fick mig en blåning haha. Hatar folk som spiller på golv. Roade då folket runtomkring med min snygga halkning iaf så det var då värt ;) Sen drog jag till Shell för att köpa mig en korv, självklart skulle hela stan stå i kö, köade säkert i en timma för en korvjävel. Tog taxi hem, står utanför dörren och hittade inte mina nycklar i min lilla väska, men tur som jag alltid har så var han vaken. Somnade som en stock.

Nåja idag så är det sista dagen på 2008. Undra hur 2009 blir, spännande och se ;) ett nytt år med massa förändringar. Ny start på våra liv.
Blir middag ute i Skegrie ikväll. Tänk att alla mammor kan vara så grym på att laga mat. Sen vet jag inte riktigt hur det blir. Men vi ska väl träffa Krille och sen får vi se vad som händer.

Nej göra sig nyårsfin nu!
Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0