JULETIDER

Sitter här med en god Mariestad och väntar på att Micke har duschat klart. För sen blir det att dra till Krille och folket för att dricka lite öle och spela nått spel eller vad det nu var.
Ja dagen har varit ganska stressande. Drog och hämtade hans mormor för att köra henne till Malmö, för hon har sålt bilen så hon skulle få lite cash. Sen drog vi tillbaka till Trbg för att sätta in alla pengar på banken. Kan säga att det var inte nådigt roligt att köra i den tajta stan nu under juletider. Skulle backa ut och då tack och lov för en gubbe som höll koll på mig så han tutade, fy fan då var jag inte lycklig över att nästan backa på någon, för jag blev lite stressad då det väntade några på mig. Så då gick jag in på Åhléns för att handla den sista klappen till min karl. Sen hämta hundmat och sen skulle hon hyra en bil så då drog jag och Micke till stan för hans mamma ville jag skulle handla en klapp till deras grannar och då blev det en till julklapp fast till hans mormor. For förbi hans mamma för att lämna den där stora klappen och hämta bingolotterna för imorrn äre uppesittarkvällen med en massa öle ;)
Oj oj oj nu har jag bara svårt för att bestämma mig för vilka kläder man ska ha.

Nej inte tid med detta!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0