NU ÄR DET JUL IGEN

Jess, jag har annat för mig än att sitta här haha ;)

Mår iaf så jäkla gött här nere nu.
I lördags så följde vi Hasse och Curre till Malmö för att se Vi hade iaf tur med vädret igen på bio och kan säga att fan så jävla rolig film, länge sen jag har skrattat så mkt till en film, dessutom var den svensk så det gjorde saken ännu bättre.

Har till och med hunnit handla två julklappar, en till Micke och en till hans föräldrar. Så nu saknas bara någon fler till han och nått till hans mormor. Men jag kom ju på en smart ide att han får vänta tills efter jul för då är det ju massa rea och det gjorde inget för han.

Och sjuk börjar jag också bli, fan också jag som har så bra imunförsvar ju men icket. Passar ju perfekt när vi ska dra till Ullared imorrn för att shoppa lite.

Nej orkar inte sitta här nu, lägga sig och mysa lite.

Hörs, tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0