RUBRIK?

Sitter här på golvet mätt och belåten. Var bara tvungen att handla från Mac Donalds haha. Lika gott varje gång.
Har iaf storstädat idag medans lilla gubben drog till Sthlm med Hasse för att hämta lite bil grejer.
Har hunnit färga håret idag också, så skönt. Tänk om färgen kunde hålla nu i några veckor, men nej det kommer bli så urtvättat och fult. Testade min nya hårtork idag som jag köpte på Ullared för 80 spänn, och den var tillochmed bättre än min gamla lilla.
Har också hunnit med att panta på maxi, 80 spänn där. Sen imorrn ska jag ta en massa backar också, så lite pengar där =)
Så vad ska jag göra ikväll då han redan har somnat? Ska iaf köra bort till hans mormor för att släppa ut Bella och packa in alla backar i bilen, sen blir det nog Prison break ikväll ;)

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0