VILKEN DAG

Jag måste bara berätta om den sjuka dagen på Ullared!
Vi åkte iaf 6 på morgonen för det skulle ju ta 2 timmar och köra dit. Så det blev Jag, Micke, Helene, Nina och hennes vän som drog dit med den stora Cruistlern ( hur man nu stavar det, men en bil är det då haha). Vi kom dit halv nio och gick in. Oh my god vilken enorm affär med över 50 kassor. Jag var i rena himmel riket när jag var där inne, saker till förbannelse och billigt, helt sjukt.
Iaf så var jag och Micke klar efter 1 och en halv timma så vi gick till andra affärer runt omkring och hittade ett par skor till honom, rätt snygga. Äntligen fick jag bestämma vilka han skulle ha ;) för vita kan han inte ha för, han håller inte efter dom. Så svarta med gråa rutor på sidan. Sen gick vi och tog oss en öl, götta var det.
Sen blev det lunch och efter lunchen gick vi in igen och handla ännu mera.
Vi var klara vid 17.00, så efter 8a timmars gående i affärer så var alla klara för att dra hem, och det var så jävla sjukt då vi skulle packa in, kan säga att det fick inte plats med något mer efter vi hade packat in alla 30 påsar. Tror att alla vi handlade för sammanlagt en månadslön, räkna då ut hur många tusen som gick åt den dagen, men nådigt mkt saker fick vi för pengarna. Kom hem halv åtta på kvällen, trötta, förkylda och slitna.

Iaf när jag och Micke skulle åka hem så beställde vi mat från Harmoni och jag gick in och han väntade i bilen med allt på och tro på fan sen när jag skulle köra därifrån så var batteriet helt dött haha. Då kan jag säga att då ville jag bara dö. Så vi hade inget annat val än att börja gå hem med maten, men då tack och lov så fick vi tag på Hg som var i närheten och han hade startkablar, så slapp då gå hem.

Imorrn så blir det en ompysslingdag för mig, färga håret, göra ansiktsmask, göra manikyr och pedikyr och bara en Elin dag för gubben är borta i Sthlm med Hasse, han far 3 inatt så det passar ju perfekt ;)

Nej mysa en stund!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0