Detta är fan inte sant

Önskar att det inte vore sant men tyvärr så är det de. Vaknade imorse av att Berit låg och snuttade hos mig och sen började jag fundera vars fan är Maggan? Hon brukar alltid ligga vid mina fötter, det händer enstaka gånger att hon sover någon annanstanns. Men jag tänkte inte så mkt på det. Men sen när Micke klev upp så brukar faktiskt båda katterna kliva upp och äta eller något. Men ingen Maggan kom. Han letade överallt och vi insåg att Maggan är borta. Men vi förstod varför för att vi hade glömt att stänga fönstret inatt och då har visst Maggan antagligen hoppat ut eller ramlat ur. Men hon låg då inte där nere och det är flera meter ner så hon lever nog. Men är orolig över att hon har brytit ett ben eller något. Så jag gick ut och ropade och tjoade men ingen Maggan! Hon kan vara vars fan som helst! Hon är ju så livrädd för allt så hon har säkert gömt sig.
Har iaf gjort massa lappar med bild som jag ska sätta runt. Och jag HOPPAS att någon hittar eller ser henne.
Det är ju så jobbigt att hon har ju inget hem nu, helt hemlös. Suck. Synd om Berit också som alltid har haft Maggan
men nu är hon borta. Hon kanske blir helt förstörd tillslut.

Nej hem nu och leta. Detta kommer bli jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0