Jävla män, bara till besvär

Sitter ute hos Mickes föräldrar helt själv eller dom är ju här. Han hade inte tid att komma ut hit på middag så fan heller att jag är hemma då han pysslar med bilen och ska träna, jag tackar aldrig nej till hennes mat, gudomlig! MMM. Behöver också umgås med kvinnor! less på män haha. När jag pratade med honom så frågade han vars jag var och då skällde Mollie och då sa jag Men gissa, och då får jag som svar ; Vad gör du där?! ... Men hallå! jävla karlar!
Nåja var i Malmö med hans mormor, tänkte jag kan hjälpa henne och hitta det hon ska hitta och säga vad jag tycker och som tack för hjälpen fick jag välja ett par skor ;) ska visa sen. Iaf sen så åkte vi hem och for förbi Maxi för att handla och jag tyckte att det skulle vara en smart ide att gå in skorna och ont fick jag.. skit! men dom är fina.. hon sa att det var typiska JAG skor! haha okej tack, men kul när någon vet vad jag har för smak, lite udda men men!
aja har inte orkat sitta på golvet hemma och blogga, jobbigt juh!
Så jag lär nog inte blogga på ett tag kanske, när jag orkar. Kan ta dagar. Men ni ser ju!

Nu är det mat!

Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0