Plommonhuve

Gomorgon! eller har varit vaken sen halv sju imorse sen Micke drog på jobbet. Så skönt att få slippa han om dagarna så jag får lite glädje av att se han sen när han kommer hem ;) Det låter ju lite sjukt men det är ju stor skillnad på kärlek nu än då jag var 17 slash 18 för då hade jag ingen tanke på att vilja leva resten av livet med någon eller jo men inte på samma sätt som om man tänker nu utan bara var kär och gick på rosa moln men nu har det ju som gått 5 år sen dess och man har blivit lite äldre och har självklart andra planer och tankesätt på relationer. Inte hade jag en tanke då jag var yngre att ta mig till vuxen göra tex att köpa hus osv. Men kärlek nu är att irritera sig på att han plockar inte undan och vardagliga sysslor och så. Kärlek när man var 16,17 slash 18 var att man blev förbannad att han inte hörde av sig när man ville eller han svarar inte på mina sms. Så skönt att slippa den åldern och den kärleken hehe.

Igår så hämtade vi träningsgrejen, så nu blir det att börja vara lite duktig men fan är så tråkigt och stå på denna och köra och sen så passar den inte så bra här, så fult vars den står.
Aja idag så blir det att åka in till Malmö för att göra lite sysslor och sen för att bege sig hem för att ta katterna till veterinären för att kolla vad det kan vara för fel på dom. Ska fråga massa andra saker för att få en klarhet.

Jo har föresten färgat håret, okej det blev lite för lila men vafan variation tack! Vill inte se likadan ut i flera år heller.
Ni kanske ser lite skillnad?

Före
   Efter         

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej hej. Du lever då =). Snygg är du i håret varjefall...hoppas allt är bra kramS

2008-07-03 @ 11:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0