Rubrik?

Oj så irriterande, det trådlösa internet har slutat fungera på den bärbara så då får man
sitta på den andra framför teven.. så jag sitter på golvet och det är inte skönt, får nackspärr dessutom!
Och nu kan jag inte heller kolla mina dagliga bloggar för dom har jag som favoriter på den andra, men jag
kanske minns vad ni har för några namn. Mitt intresse på morgonen.
Iaf så känns det lite bättre idag, vet inte varför men är väl inte bakis idag, tack och lov för det.
Aja har lite annat och göra nu.. kanske drar ut till hans mormor för att tjäna lite pengar ;)
Hon ringde igår och sa; Jaha du kommer imorgon? du vill väl tjäna pengar? Så det är skönt att nån
vill sponsra lite till mig hehe.

Aja vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0