Är det fredag den 13e eller?

Jaha då var denna dag förstörd pga jävla läkare som är förvirrad och stressad eller vad alla jävla läkare är.
Kommer dit och går till receptionen och dom säger att Jaha då blir det 300kr och jag som bara Nej det är gratis för mig och då var han tvungen att kolla upp det där i 10 jävla minuter och sa sen att ja du SKA betala och jag som bara NEJ, Sen så säger han att ska jag skicka en faktura? men då sa jag att jag ska prata med läkaren först och kommer ut sen. Träffar läkaren och babblar lite och hör om detta ska kosta något, och då säger han Nej! och sen får ett elektroniskt recept och han sa att det finns ett apotek där nere så hämta ut det där.Och jag frågar honom om det ska kosta något och NEJ det ska det inte. Jag traskar ner till apoteket och klockan var då ungefär 14.00 och när jag ska få min medicin så säger dom Jaha då blir det 206kr och jag håller på att smälla av av frustration och explotion! Så då sa jag men vad konstigt. Och det var ju såklart att det skulle sitta en surkärring, jävla klimakteriekossa! Så då sa jag att jaha måste jag gå upp till honom igen men Nej det skulle jag inte behöva utan dom ringer honom. Okej tack!

Men tro på fan att jag sitter där 20min och ingenting händer, sen blir det 35 min och jag kokar! och efter 1 jävla timma kommer hon fram till mig och säger att Nej han har inte ringt så du får nog gå till honom själv. Då small jag av! Så då var jag ju tvungen att yra runt där för att försöka hitta rätt men fan den vägbeskrivningen gick inte så tro på fan att jag var tvungen att gå ut och gå runt och det tog säkert 15 min. Kommer in där och hör med en tant, men gå till sköterskan och fråga, går till henne och hon är inte där.. står där i 10 jävla minuter och blir bara argare och argare och tänker att Fan heller nu går jag! När jag var påväg hem tänkte jag att fan ska spränga hela jävla stället!
Jag har inte tid med sånt jävla klydd, allt ska gå fort utan väntan och tjorv!
Så då får jag kliva upp tidigt som fan imorrn för att ringa gubbjäveln.
Har inte rökt något heller idag och det gör ju inte saken bättre heller.
Så nu sitter jag här och väntar på Helene som ska hämta mig.

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0