Dessa såkallade högtider

Jaa, undra varför det alltid ska vara så mkt ståhej med midsommar? Stress, stress och åter stress!

Så då var det städat och fint! Nu ska jag snart hoppa i duschen för att förbereda mig. Vi ska visst fira midsommar på en camping med en stuga, vi blir nog ganska många så trevligt lär det bli =) hoppas bara att jag och Micke kommer hålla sams ikväll haha. Så han och Krille har farit och hämtat nyckeln till stugan och sen ska dom nog handla, fan lär nog bli mkt mat. Så gott med sill, potatis och massa mer, och jordgubbarna får man ju inte glömma ;)

Så nu är det bara det jobbiga kvar, vad ska man ha för kläder, skor och utsmyckning? jobbigt!
Sen så vet jag inte heller när vi ska vara där ute och börja laga maten.. så måste nog snabba på lite.

Aja ha en trevlig midsommar så hörs vi nog imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0