Dödligt

Nej fy fan borde vara olagligt att vara så här varmt. Dödligt! Känns som 40 grader i solen. Kommer dö imorgon på plats om det är så här.
Har iaf städat idag så nu äre fint. Har ätit min goda köttfärsås med pasta MMM men sen var jag tvungen att ta en men bara en liten bit av hans ungspannkaka, smarrigt värre! Så nu är jag nöjd fast uppblåst av denna mjölk, fan blir bara känsligare och känsligare ju mer jag fuskar.. först var jag bara laktos men nu börjar det bli ALLT som har med mjölk att göra. Jobbigt nu när det är sommar och man vill ha glass, men ärsch fan blir att fuska ändå!
Har iaf duschat så nu slipper jag göra det imorgon på morgon, orkar inte och speciellt då man ska svettas floder imorgon. Känns inte så lönt att duscha nu när man ändå ska ut.
Ska dra förbi hans mormor och fixa til hennes cykel, har hellre en damcykel än en killcykel, dessutom är det cykelkorg på den.
Och kattafan alltså.. Maggan hatar ju damsugarn och sen när jag starta den i köket så skulle hon självklart vara där så hon rusade genom hela köket och slirade vid mina fötter och satt klorna under min tå. FAAAAN! nådigt skönt.. eller så inte.
Känns skönt nu dessa veckor och få ordning på mat tiderna och det lär bara bli tonfisk och pasta till lunch annars lär jag ju stupa, skulle aldrig palla av att ta en måltidsersättning som jag har tänkt att börja med, för jag hatar att gå runt och känna mig som en ballong, men det är fan inte lönt nu ju.. måste ju ha massa med energi.


Nej ut and take a smoke i denna jävla hetta.


Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0