explotion

Jag hatar dessa jävla teleförsäljare.. dom ringde från 3 och vilken dryg jävel. Jag har sagt till Micke att jag vägrar svara när vi inte har en skvallerbytta för man ser ju vilka som är försäljare eller jobb när man har en sån.
Och tusen jävla frågor så det var så skrattretande, så jag sa att jag har halebop och jag är nöjd med det! men likförbannat fortsatte han, jag sa att jag ringer för inte så mkt, att alla mina vänner har halebop och de har dom jag pratar med. Men han tyckte att det lät otroligt men fan det är ju sant. Och sen sa jag att ibland så använder jag inte telen att dom brukar ringa mig, och då fick jag till svar att Jaha du är en sån! jag höll på att explodera och han ville ha tag på den som började med halebop i Lycksele, men fan när halebop för flera år sen kom så skaffade ALLA jag KÄNDE typ. Sen började han om hemtele men vafan jag ringer ju knappt nå. Sen när han börjar ställa en massa andra frågor så jag måste tänka efter och jag pallade inte sa jag som glatt att nu är du jobbig (han var en ung jävel) så får man tillbaka att Tacj det är du med! Men vafan, han måste ju inse att fan så många frågor och endel orkar jag fan inte svara på, GAAAAAAAH!

Aja dom får ju betalt, dom gör ju bara deras jobb men när dom är tjatiga och man säger gång på gång att Jag är NÖJD med det jag HAR men dom fortsätter har jag fan ingen respekt för dom.

Det var ju ett kanonerbjudande men jag tänker inte betala 69öre i MINUTEN då jag pratar ibland i flera timmar till halebop för bara 69öre i UPPKOPPLINGS! Jag byter då mina vänner byter.

Nu är jag arg!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Nästa gång någon frågar vilken operatör du ringer med, ställ samma fråga tillbaka, sen säger du att du har en bindningstid kvar på 18 månader och att du inte behöver en ny telefon för att du precis köpt en..då ger dom upp :P

2008-06-14 @ 12:44:59
URL: http://tequilarose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0