Less på denna sommar!

Sitter här och funderar vad man ska göra idag? hm, kanon väder men om jag ska vara ärlig så är jag förjävligt less på solen och denna värme.. vet ju inte vad man ska ha på sig.
Aja skulle egentligen jobba igår men vaknade av att jag kände mig inte kry och illamående till tusen. Fan behövde egentligen jobba men men får ta igen mig på måndag. Tror också att solen har gjort mig de tre dagar jag har stått ute i den gjort mig yr och bara less på allt.
Nej nej inte klaga nu.
Igår hände det inte så mkt, gick och sa till Micke att Jag har tråkigt! HAHA. Jag hade verkligen tråkigt och ville bara dö. Oj vad fjortis jag lät nu. Sen åt jag min första chipspåse på flera månader. Shit vad nyttig jag har blivi nuförtiden, fast det blev ju donken i torsdags då, MMM! var länge sen jag åt det med. Får jag inte äta nått från donken på länge blir jag verkligen grinig. Det är beroendeframkallande. Jag kan äta det varje dag. Det gjorde vi iof varje dag förra året typ haha. Konstigt att jag inte har gått upp nå, nej jag har gått ner en massa. Så skönt är det. Linnen och en massa annat som var lite smått förut passar perfekt. Helt otroligt.
Aja
Blir nog minigolf sen men fan vill inte vara i solen, ett födelsemärke som jag har i min brända nacke är helt förstörd och torr och gör skit ont. Kommer nog få cancer iår eller nå. Fast nu gör det inte lika ont som det annars har gjort.
Och jag måste ha varit riktigt död imorse eller ja vid 10.30, mobilen hade ringt och den låter ju rätt så mkt men inte fan hade vi hört den men tack för det för de var bara mami och henne kan jag lätt skita i. Det var ju ingen viktig vill säga.
Och hungrig är jag också. Vill ha skräpmat. är less på vanlig mat, det smakar inte alls gott.
Nej städa nu
Hörs sen!

Fick mig underbara leggins
av hans moder, I love them!

         Hatar mina fräknar, är så less på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0