Matälskare! jag hatar det

Sitter här helt själv eller jag har ju katterna men fan dom sover ju bara. Micke är och tränar och jag har märkt att jag kan inte vara själv på kvällen för då tröstäter jag tills jag nästan spyr. Minns när jag var hos Jess i Karlstad och hon for bort över en helg och första kvällen då hon ringde så sa jag att Fan Jess du får aldrig mer lämna mig ensam och tro på fan hon tog orden ur min min - äter du eller? haha typ nå sånt, bara hon som förstår min ångest då någon lämnar mig och speciellt på kvällen. Men tur jag hade Tindra, och vi bara myste, det är det bästa hon vet och jag vet så det passade ju perfekt då, åh dessa två, Jessica och Tindra har verkligen tagit mitt hjärta, det svider verkligen då jag tänker på dessa två ärtor, MINA ärtor ;) okej nu har ju Barbie kommit in i bilden, men jag är ju som en hund att det tar tid innan man lärt känna. Jag har första tjing på Tindra om Jess dör bara så ni vet! mohahaha.
Aja lär vara ensam kanske 1 timmar om inte mer, fan! okej jag klagar ju på att vi ska vara ifrån varandra men inte på kvällen, då är jag ju som mest myssugen och behöver någon. På dagen klarar jag mig hur bra som helst. Ärsch nog om detta.
Var och handlade idag, så nu har jag lunch ett bra tag. Sen pumpade vi däcken på cykeln och spolade av den, äckligt med all spindelnät. Så nu är jag redo.
Spännande imorgon.. Önska mig lycka till!

Natti

Kommentarer
Postat av: jess

hehe ja tindra älskar att mysa. däääremot så tror jag hon håller på att byta ut mig! Jag tror seriöst hon gillar marcus mer än mig.Hon typ skriker varje gång hon ser honom, sen trycker hon sig mot honom, håååårt. hon är såååå kär! haha, ja. det är det värsta att vara ensam hemma och uttråkad, man behöver inte ens vara hungrig, man bara stoppar i sig skiten iaf. Hoff, jag har tenta imorrn, får se hur den går känne rmig inte så taggad iaf. Lycka till du iaf på jobbet imorrn :) pusspuss

2008-06-02 @ 22:53:21
URL: http://missxident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0