Midsommar ståhej!

Ja vad ska man säga om midsommar? nog var det lyckat men var inte så jätte peppad så det var väl det som gjorde det lite dystert.
Vi kommer iaf till stugan och självklart är det jag som ska börja laga maten, men Micke och Jonas gjorde ju de såkallade grabbsaker som att sätta ihop saker. Sen kom Peter, Lollo, Hg och några till och vi började äta, sen blev det helan går med snapps. Jag kan säga att fy fan vad full jag blev tillslut mot natten, drack inte mkt men inte så konstigt när jag inte har varit ute och druckit på kanske nästan 2 månader, helt sjukt. Blev kubb och jag var fan bättre än de andra tycker jag ;)
Vaknade dagen efter av att Micke hade städat på natten, skönt var det och vakna och slippa göra något.

Bilder finns på elaaaine på Pixbox och bilddagboken om någon är intresserad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0