Nått som är fel

Verkligen, vafan inte brukar jag vara vaken såhär tidigt .. då är det verkligen något fel på mig.
Micke vaknar ju vid 6 så självklart så blev jag pigg och insåg att nej inte kommer jag att somna om.
Och regna ska det också göra, och jag som ska ut och inget paraply har jag heller och ingen huvtröja tror jag? aja det löser sig. Jag kommer se ut som en dränkt katt.
Har iaf gjort mig kaffe.. fick en ny kaffebryggare av hans mormor i midsommar present, jätte gulligt men fan jag brukar bara få presenter på min födelsedag och jul typ. Inte valborg midsommar och alla andra haha. Men iaf den är vit med en termoskanna istället för glaskanna, så nu är jag nöjd =)

Såg fotbollen igår så nu är jag arg. Vi är pinsamma Sverige och alla andra som inte stöttar sitt land. Skäms skäms!

Nej nu måste jag ringa

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0