Pulsen tittar ut

Fan vad irriterande. Sitter och tittar fotboll, har blivit en fotbollsnörd som jag ALDRIG trodde jag skulle bli!
Iaf det är ju Sverige mot Spanien. Pratade med Micke i tele, och jag sa att Sverige kommer inte få det lätt och tro på fan att 10 sekunder efter jag sa det så gjorde Spanien ett mål. Arg blev jag! Dom kommer inte få det lätt. Jag tippar på att det blir 3-0 till Spanien FAN! Dom är så fula i spelet Spanien så jag vill slå in nyllet på dom. Och de verkar som alla i Spanien är emot Zlatan, vafan bara för att ni är mkt mer värdelös än vad han är!
Aja nog om fotboll, tror ingen vill vara i närheten av mig när det är fotboll, jag skriker och hoppar och rent gal gör jag haha. Men fan har inget tålamod för sån här spänning.

Har iaf gjort mat, kyckling med vitlökskroketter med sås och sallad. Tänkte att jag och babe ska ha en myskväll med gomat och lite alkohol, det behövs. I need love ;)

Och katterna har varit helt döda idag! har aldrig sett dom så trötta. Dom brukar aldrig sova hela dagarna, dom har inte ens busat. Och Maggan har pratat som vanligt idag, ibland blir man helt slut i huvudet av henne! =)

Och jag förstår inte heller vad som är så speciellt med Hultsfred? Det verkar som endel bara far dit för att supa och vara allmänt äckliga en hel helg? äre värt? Det enda som pratas om är att jag ska supa skallen av mig osv .. okej moget? jag skulle då bara fara dit för att se endel band som äger. Men om jag ska vara ärlig så far jag hellre på Sweden Rock för där är det grymma band, Opeth osv! lovely Precis som jag vill ha det, mer moget folk och inte bara fjortisar. Folk far också mest till Sweden Rock för banden och inte fyllan.

Nej tillbaka till fotbollen, är hungrig också men får vänta tills pausen är .. typ twenty minutos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0