Suck

Så tråkigt och blogga nuförtiden då jag inte vet vad jag ska skriva. Ska försöka mig på alla dessa koder på bloggen för att ändra till en lite mer personlig men vi får se hur jag lyckas med det haha.

Och på torsdag så blir det en tripp till veterinären för att göra en ordentlig undersökning för att se vafan som är fel på våra bäbisar. Berits öga rinner och rinner och Maggan nyser ganska ofta och hon trodde det kan vara kattsnuva. Har iaf börjat en kur med avmaskningen i tre dagar. Berit är så fruktansvärt mager och och äter och dricker som en tok, så mask är det igen, jobbigt! Men Maggan är tjock som en gris hon ;)

Jaa och vad har mer hänt? Jo ett bilköp till veckan blir det nog, Han som har bilen ska bara besikta och göra allt sånt innan han säljer den, så jävla nice äre!

Denna blir det


Nej göra annat nu

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0