Tyst

Vet som inte riktigt vad jag ska skriva, det händer ju inte så mkt i mitt liv haha.
Har gett upp med jobbet, man sliter som ett jävla djur men tjänar inget.
Dom ringde mig från jordgubbsplock igår men jag kan inte förän nästa vecka och då var hon skit otrevlig så då tänkte jag då skiter jag i det. Då blir jag verkligen inte peppad till att jobba med sånt om dom ska vara så pissiga mot en.
Ja vad händer i helgen? hm ingenting tror jag.

Ibland så blir man bara så förbannad på vissa personer som inte kan hålla sina åsikter inne utan tycker att när en gör så är man dum i huvudet osv. Fan blir så ARG! Men endel kan verkligen inte hålla käften. Sen ska man lyssna på vad den säger och sen när man säger vad man själv tycker så Nä det är inte alls rätt.

Nej nu ska jag städa klart och ta mig en härlig dusch!

Skriver om det händer nått nytt.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Fy vad trist :( Hoppas du får det stöd du behöver! Sköt om dig! kramar

2008-06-13 @ 15:46:32
URL: http://tequilarose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0