Äntligen

Så jävla nice. Då har man jobb på tisdag fram till midsommar =) ska plocka massa blåklint och bunta ihop, får 2,95 plus semesterersättning på 13 % för varje bunt. Trodde först att det skulle bara vara typ 4 timmar varje dag men nej 7-16 blir det. Och sen så blir det helger också, så härligt känns det. Lite jobbigt att det ska ligga i Vellinge då, kanske 1,5 mil.. så ska ringa Mickes kusin för han jobbar där i svängarna, höra om jag kan åka med honom och sen ska jag ha en cykel vid statiol där så jag kan cykla en bit så det inte blir omväg för honom .. och här ska kilon också rasa haha. Kommer bli brun som en n**** så im going to be fresch hehe :D

Känns skönt att slippa Micke några timmar varje dag.. fan vad vi går varandra på nerverna, på tiden att det händer något annat. Då kanske vi kan vara glad när man ser varandra eller kommer hem haha.
Nåja idag så har vi solat, svettigt värre.. hatar denna värme på någe vis, allt känns extra jobbigt och solen tar alla ens krafter. Så kommer nog dö på jobbet då vi ska stå ute 8 timmar varje dag, kommer få solsting ursch. Aja lite får man pinas för pengar. Spännande och se vad man kommer tjäna =)

Imorgon blir det väl att städa och sen börja förbereda sig för vad man ska ha för kläder.. hm måste skaffa mig en keps så jag inte bränner mig på huvudet om nu solen kommer vara så jävla varm. Sen måste jag förbereda maten också.. fan åh! jobbigt. Tur dom ringde ikväll och inte imorgon kväll för då hade det varit stressigt värre, gooosh!

Nej lägga sig och försöka vända dygnet, kliver ändå upp vid 9o ibland men fan nu måste jag ju upp vid halv 6 eller 5 för att hinna äta frukost och dricka morgonkaffe och piggna till och göra allt annat jag brukar göra om mornarna.

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0