Söndagsrutin

Sitter här med min goda kopp kaffe och mår skit! tror det är värmen som gör det. Baby for till stranden med Peter men jag skippade det för jag kommer få nog med sol och värme hela veckan av detta blomplock som börjar imorgon men nu är ju några dagar avklarade av detta. 10 dagar kvar =)
Fick lite paniken nyss när jag insåg att fan det måste ju tvättas, så sprang ner och vilken tur man kan ha denna söndag, hela dagen var ledig så jag sprang upp alla dessa trappor och hämtade tvätten, gick ner med 10kg tvätt och stoppar i första maskinen och tro på fan att maskinen inte funkar, damn! så nu har jag bara en maskin, drygt så det kommer ju ta hur länge som helst. Aja
Så nu efter kaffet så blir det lite städning, tänkte att jag skulle lägga ut lite bilder på hemmet nu när vi har fått till det. Micke sa till mig en gång att du måste ju lägga ut lite bilder härifrån, och jag tänkte Va? Ja men dom uppe i norr kanske vill se hur vi bor. Jaja med brist på annat kan jag väl göra det.

Nä nu har jag väl inte så mkt att säga tror jag annars återkommer jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0