Världen är liten

Trött, sliten och jävligt arg. Stått i solen tre dagar nu och fått solsting.. och inte dricker jag nog mkt vatten heller. Sen har man värsta pressen på sig att vi måste göra mer, men vafan jag har inte timlön utan buntlön, jag kan inte jobba fortare än vad jag gör, då lär jag nog kolapsa .. tycker dom att jag jobbar sakta så få bort mig då..
aaaaaah idioter. eller mja dom är faktiskt mysiga personer. Blir jobb imorrn iaf, har inte jobbat ihop så mkt, jag räknade ut det plus med semesterersättning. Så på dessa tre dagar blev det över 500. Och det ska hålla på tills dagen innan midsommar. Så över två tusen kan jag nog tjäna.. men fan det är extra pengar ju.  Men slita som en jävla tönt för så lite i 2 veckor det känns. Aja får väl stå ut. Ska se om jag får mig det där jordgubbs jobbet. MMMM!

Började diska nu ikväll och jag diskade två tallrikar och nå glas och kopp och sen orkade jag inget mer. Ursch det märks att man inte är van.

Och jag kan säga att världen är SÅ LITEN! helt sjukt .. iaf ska berätta lite!
Det står en tjej bredvid mig på jobbet och vi började prata om Asien och så för hon hade varit där ett tag. Hur som helst hur vi kom in på det var att jag var kissnödig och de enda som finns är bajamajor och jag vågar typ inte fast jag är tuktad sen jag var i Afrika för där funkade inte de kallade toaletterna och när man duschade med hur lite vatten som helst så var man omringade av enorma äckliga gula sniglar wäääk. Aja vi började prata om vänskolor i afrika och sa att vi hade en sån när jag gick i Vindeln och hon berättade att en kompis till henne hade också varit där och väldigt nära mig. Sen frågade jag om hon visste vars Arusha var och självklart visste hon det och sen sa jag Barbro och hon sa vilken Barbro och jag sa Finskas och hon sa Henne vet jag vem det är.. hon har en son som heter..? och jag sa Sune hahahahah Så komiskt. Och hennes kompis umgås med Sune och ja vi bara tittade på varandra som att men vafan är det här?

Nej ursh vad jag är trött.. ska ta mig en dusch för palla inte duscha 5.00 imorgon och sen bli svettig.
Sen ska vi mysa till en film men jag lär däcka.. jag däckade 5 min efter jag la mig i sängen igår. Trodde jag hade försovit mig också då jag insåg att jag hade inte vaknat hundra gånger på en natt.. Och kollade på klockan och den var 05.13 och jag skulle upp 05.15.. slår aldrig fel.

Mkt ursch idag. Imorgon kommer bli en hemsk dag. Är spyless..

Hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0