00.00 Så klockrent!

Jag är SÅ grym. 00 small det på msn, min älskling Jessica blev gammal. Och det tyckte jag var så roligt att jag tokflabbade i 10 min.

den där elin säger:

GRATTIS min darling! 
Jessica säger:

HAHAHAH!!

den där elin säger:

MOHAHAHAHHA

den där elin säger:

Nu var jag rolig

Jessica säger:

du blir knäpp om du inte får vara först va?

den där elin säger:

Hahah jaaa med tanke på förra året då vi var i samma lgh men johanna var före mig

den där elin säger:

SKANDAL JUH!

den där elin säger:

Prick 12 Wooohooo

Jessica säger:

ja dte var fan dåligt hehe

den där elin säger:

Ja det var det

den där elin säger:

Jag sitter och tok skrattar nu.. tyckte det var skita roligt

Jessica säger:

hahaha ja lite finurlig var du nog

den där elin säger:MMMM men först var jag?! ;D

Förra året började det såhär. Jag ligger i sängen och väntar på att klockan ska bli 00 så jag kan skrämma Jessica med ett grattis eftersom vi bodde då i min lgh. Hon sitter då självklart vid datorn och snackar med Johanna. När klockan var 00.02 så hör jag bara ett HAHAHAHA Johanna hann före dig. FAAAAAN. Hallå? Skandal juh haha. Det störde mig lite hehe. Så det var där allt började med att jag ska vara först ;) Lite töntigt men fan är en meter i från henne och en annan miss hinner före mig som var då vid den tiden 150 mil bort. Aja men detta år var jag allt först.  



Kommentarer
Postat av: gammelkärringen

haha ja det var du! bäst äru allt ;)

2008-05-08 @ 09:19:15
URL: http://missxident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0