ärtan pärtan piron paron

Ursch så trött man blir i detta väder alltså, all värme.. skandal haha. Har varit någolunda lättklädd idag, ovanligt för att vara jag , brukar inte vilja visa mina armar och så men fan måste börja vänja mig att det är inte så farligt, alla är vi olika.. Tog på mig min fina klänning och leggings såklart, fan kan inte visa benen än för dom är VITA!  Micke hittade klänningen åt mig faktiskt.. blir så glad när han säger att det vill jag du ska ha, så fin blir du =) då skiner jag verkligen upp som en sol hehe.
Drog iväg till hans mormor idag igen, strök lite tvätt, målade uterummet  med roller så jag blev alldelens vitprickig.. tur det finns lacknafta. Sen har det inte hänt så mkt mer idag. Sitter ute på balkongen och SKÖNT är det faktiskt. Allt har snart blommat klart och fåglarna kvittrar och jag bara myser. This is life. Så skönt att detta är andra nyktra helgen. Nog är det tråkigt och gå hemma och inte göra något men fan det ångrar man inte dagen efter då man vaknat pigg och fräsch som en ärta.

Nej spela lite Yatzy och vänta på sanningens ögonblick!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0