Back home

Ja, kanske ska uppdatera lite dessa två dagar jag varit tyst.  Blir nog lång uppdatering idag.

Nåja det började med att onsdag morgon klockan 5.30 kliva upp för att koka kaffe, läsa morgontidningen som kom vid 4, duscha och göra sig iordning för att sen bege oss till Helsingör (danmark) till dom som inte vet. Men kan säga att det kanske blev 3 timmars sömn på natten pga våra älskade katter ska börja 4 på morgon och leva fan! så det kanske inte var en så bra start men ärsch. Dom fick sova på toan 2 timmar.

Sen kom hans föräldrar och hämtade oss för att sen bege oss till Helsingborg för att ta färjan över. Åt en svin god macka på båten, men hann inte dricka mitt andra morgonkaffe för resan tog bara 20 minutos, så fort gick det.
Kom fram och hittade en parkeringsplats (dom har konstiga ställen att parkera och köra på). Gick sen in i stan, åh så mysigt kan jag säga (stor skillnad på Köpenhamn och Helsingör), men säger återigen att jag ÄLSKAR Danmark, så sjukt mysigt med de underbaraste husen och ALLT. Här i Sverige är allt tillgjort. Aja. Vi satte oss på ett ställe och beställde oss en öl, så grymt gott vare och godare blev det då solen tittade fram och brände mig lite.

Gick vidare till affärer, hade inte med oss någon tändare så då blev det att för istället att handla ett stycke tändare så blev det 8 haha, men 10 spänn. Gick in till en annan affär och DÄR hittade jag DEN! Kollade på storleken och 38 på en kjol nja tänkte jag fan den får jag inte på mig, provade den och SMACK! DÄR SATT DEN! helt otroligt att jag hittade mig min efterlängtade kjol och för bara 50 dk och ett par mönstrade strumpbyxor som jag också har velat ha 49dk och på alla andra ställen så kostade dom över 100 dk, unbeliveble. Aja blev hungriga så vi åt grillad oxfilé, MMMM och strippsen smakade gudomligt som såsen. Så där njöt jag, och vi får inte glömma att det blev ett glas rött vin till, ännu bättre. Kan säga att det var inte så billigt. Notan landade på över 700 danska oops vad bortskämd man blir hä nere. Men det var kvalitet på maten, helt otroligt, 
Efter maten handlade vi 3 liter vin för att sen bege oss hem.
Och hem så blev det bron över men blev en tripp igenom Köpenhamn och vi kom den perfekta tiden NOT.. rusningstrafiken, alla skulle ju sluta då. Så det blev väl 1 timmes vänte och kö tid innan vi kunde gasa hemåt. Påväg in mot köpenhamn så tittade fan på alla hus och AVIS blev jag, super fina hus och precis vid havet. Jävla knösar.

Kom hem iaf för att sen bege oss och kolla på streetrace (olagligt då såklart, vad annars?) men det var inte så lyckat, eller en sak var lyckat , jag fick äta på Max, mitt efterlängtade Max .. Ni förstår att det bara kryllar av donken och burger king här så man får åka nån mil för att få Max haha. Aja polisen kom dit och alla väntade på att dom skulle fara.. och jag har aldrig sett så många fjortisar på ett och samma ställe men värsta attityden att titta på mig, här är jag, jag är så snygg och cool. Jag blev SÅÅ förbenad. Sen så började alla dra, och vi tog reda på vad som hände och jo det blev att dra till Landskrona då, några mil.. kommer dit och tro på fan att polisen var där med. Blev så sur men överlycklig för nu fick jag fara hem och sova. Kom hem, tittade tv och slocknade och vaknade 7 imorse av att väckarn ringde.

Sen idag har vi varit ute hos hans mormor men hon är borta nu hela helgen, har solat 3 timmar, jisses brukar aldrig kunna sola så mkt så nu sitter jag här helt solyr och flummig och trött som ett as. Ska inte göra ett piss nu .. bara sitta eller kanske lägga mig i sängen en vända.

Nej orkar inte skriva mer, är för yr, här får ni lite bilder. Resten hittar hittar ni på elaaaine på bilddagboken eller pixbox.

        

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0