Det är verkligen min dag

Så grymt trött jag är ändå. Tror det är vädret. Jag hade ju tänkt mig ut på en promenad men fan orkar inte. Åt mig en ordentlig frukost för tänkte att nu blir det skärpning men GÄÄÄÄÄSP! Ska ju städa lite tror jag om jag nu orkar haha. Sen har jag inga cigg heller och då brukar jag vara svin trött och inget morgon kaffe fick jag heller. Så det måste vara därför. Jag blir helt störd om jag förstör min morgon "rutin" eller vad man kallar den.
Men lite har jag fått gjort. Ringde två jobb men när det gäller min tur så kommer den aldrig.

Nåja på torsdag så blir det en tripp till Danmark, mysigt värre. Hans morsa kom på värsta idéen att vi drar över där en sväng och kollar, Ja tack sa jag. Skönt att slippa Sverige för en stund.

Ursch nu fryser jag, SÅ fuktigt. BRR. Nej duschen nu!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0