Me like it alot

Högsta volym på www.radioseven.se , älskar bara denna kanal, helt jävla underbar!

Sitter här och väntar på vi ska lägga oss och titta på en skräckis, vet inte riktigt vilken det är men spännande blir det. Igår såg vi ju Run fat boy och den var faktiskt grymt rolig, länge sen jag skratta så mkt till en film.

Idag har det inte hänt så mkt, gjorde det vanliga ..  de vill säga diska och plocka bort lite små tjafs. Lite tråkigt bara att jag inte vill gå ut och göra något i detta underbara väder och det är därför jag hatar faktiskt värme, speciellt på sommaren, svettas som en gnu och det tycker jag inte om, våren passar mig bättre. Nog kan det vara skönt med varmt väder men nån måtta får det vara.

Klippte klorna på katterna också och det är lite små roligt, för så fort man håller fast dom så ger dom ifrån sig sånna roliga ljud så man bara vill pussa ihjäl dom ;) jag vet ju att Maggan skulle aldrig riva eller något sånt men Berit därimot känns lite osäkrare, måste bero på att hennes pappa var svart och en kombination av hankatt och svart dessutom kan inte vara så bra haha. Känns lite farligt och ha dom på balkongen nu utan uppsikt. Vi bor ju på 3e våningen och nu när dom sitter på stolen så vill dom gärna ta ett skutt. Känns inte så lockande och ha dom flygandes ner.

Och jag har fått så fina skor av Mickes mormor som hon inte använder, hon har väl använt dom ett fåtal gånger. Hon hade tänkt att slänga dom men Fan heller tänkte jag.  Dom svarta pumpsen måste jag sätta en sula i för dom glappar lite ( visst är dom lite lik dina Jessica?) Och dom vita är bara så underbara, har sökt sånna men aldrig hittat. Inte så snyggt om man har kjol eller nått för då syns det som att fötterna är en meter typ hehe. Men ha svarta jeans till is nice! så nöjd.   


Jessica snart kommer din överaskning, spännande va? ;)


Har väl inte så mkt mer att säga tror jag. Isåfall återkommer jag!

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0