Hatar perioder, Upp och ner!

Sitter här och vet inte riktigt vad jag ska skriva, min vardag är ganska tråkig, det händer ju inget.
 
Jag hatar verkligen min klocka som tickar, eller den tickar utan att jag märker av det. Eller när jag sover så förföljer dom mig i drömmarna. Tredje gången på en vecka jag drömmer att jag ska föda, förut var jag bara påväg till BB men nu var jag i en lgh och jag skulle föda, jag väntade på att jag skulle öppnas. Ursch obehagligt är det faktiskt då jag inte är gravid. Vad är det för tecken alltså, har aldrig drömt såhär förut, det kommer nu.
Kanske för att jag är så uttråkad om dagarna att jag vill ha sysselsättning om dagarna? haha nej fan nu låter det som att när jag får en unge så är det för sysselsättning.
På valborg när vi stod vid brasan så sprang det tusen ungar överallt ochg
Nej slut tjatat om ungar. Läser och ser dom varje dag. Är lite less.

Förstår inte vad jag har kommit i för period med mina hormoner heller, det är säkert för att jag inte får i mig nog med näring och vitaminer för mitt humör det är inte på topp. Därför ha jag inte velat skriva nått i bloggen heller för då hade jag bara gnällt som nu. Detta kommer bara vara ett gnäll inlägg så jag bara får ut det för jag kan inte prata med min kära gubbe för då blir han less på mig. Är så less på allt och alla just nu känner jag. Det känns som man försöker och försöker men får inget tillbaka som jag vill ha det och jag ställer inte mkt krav. Känns som man måste höra av sig för annars "dissar" man ju bara dom. Sen när man ringer får man höra. Nä nu ska jag fixa med maten osv .. jag blir så less.. tror jag fan ska skita i alla känns det som. Det är alltid jag. Sen när man är ute och träffar några som man känner och ska vara trevlig och på toppen humör så är man som luft. Orkar fan inte angagera mig mer. Det känns som jag glöms bort medans alla finns hos mig varje dag. Va fan ska jag göra för att utmärka mig? ta själmord? för då älskar ju alla mig helt plötsligt. Nä ursch är bara så arg och förvirrad nu,Tar på krafterna. Det är SÅÅ mkt som stör mig just nu att jag håller på att explodera. Känns som allt annat är viktigare än mig, okej låter jävligt egoistiskt nu, men fan dom är viktiga för mig då borde det vara samma? eller? Nä blir bara arg nu när jag pratar om det. så nu pratar jag om något annat. Jag är bara i obalans just nu. Jag behöver folk omkring mig tror jag.

Detta väder är bara för underbart! =) Me love it.
Har inte hänt nått i helgen, har blivit beroende av Yatzy nu så det är det som gäller om kvällarna nu.
Och det kommer nog att bli en jobbif sommar med katterna, alla mygg, flugor, getingar och humlor och just ja våra älskade duvor som badar i blomlådorna får jag inte glömma.

Nej sanningens ögonblick strax och sen turnering.

Hejda


Kommentarer
Postat av: Lina

Läskigt att drömma om förlossningar då du inte ens väntar barn!

2008-05-07 @ 22:56:26
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0