Hot as hell!

Så då var jag äntligen färdig inför Morsdag ute i Skegrie, nu är det bara Micke om är kvar. Han står och rakar av sig håret ..HETT HETT HETT! ;) älskar då han är snaggad. Jag har tjatat på han i två veckor typ och nu fick jag äntligen min vilja igenom hehe, vad gör han inte för mig?!

Nåja igår så fick jag äntligen äta min efterlängtade kebabtallrik från Huses, men ursch så äckligt mätt man kan bli, har ju börjat minska mina portioner så jag får ju knappt i mig nå mkt alls nu men tro på fan att jag käka upp ALLT! helt unbeliveble. Så illa mådde jag allt. Men får skylla mig själv. Men det är ju som så att Elin ÄLSKAR mat! men det sätter sina spår. Nej på måndag blir det nya tag.

Så vad hände igår. Jo det blev fiske.. Jag och Curre som har tjatat på killarna. Så vi snabbade oss på Maxi för att handla nya drag och ny lina, sen drog vi till Höllviken vars vi var förra året och inte fick en enda jävla fisk. Fattar inte varför vi skulle dit egentligen. Så det blev samma visa i år. Inte ett enda napp fick vi, bad luck. Men vi var väl för sent ute skulle jag kunna tro, man ska nog vara där på dagen. Men imorgon så blir det att fiska igen, fast inte i Höllviken igen haha.


Ska hjälpa baby med att raka skallen ;)


Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0