Så normal man kan vara .. not!

Oj oj oj vad mkt som har gjorts idag, klev upp halv nio imorse, väldigt ovanligt faktiskt. Fick mig ett STORstädsryck igen, fast denna gång så putsade jag alla fönster, fan tid tog det när man ska torka bredvid också. Torkade elementen, lådor, skåp och rubbet. Och ute på balkongen så tog jag allt vitt som finns där och det var SVART så innan jag fick bort det så var jag svettig. Så nu är jag faktiskt nöjd. Man mår ju inte så bra då det är lite fläckar här och där och massa damm. Jag är ju Miss Elin perfektionist, lite för noga ibland. Men jag trivs med det. Allt tog väl mig 8 timmar skulle jag tro, det låter hur läänge som helst men fan tyckte tiden gick dunder fort. Och det känns som man skulle ha gjort ännu mera på dessa timmar, men är man noga så tar det tid. Sen blir det ju lite rökpauser, middagspauser, kaffepauser haha. Aja nog om städningen.

Sen så blev det att färga håret också. Det blev mahogny med ljusa slingor. Känner det nu när det är sommar att jag vill inte ha mörkbrun för det blir så jäkla blekt i solen, och sen så ser det matt och inte så fräsch ut efter ett tag. Så bättre att ha lite ljusare så det inte märks så mkt haha. Bild kommer sen.

Sen så har jag köpt en lotion från dove så att jag ska få en lite bättre solbränna, tänkte måste prova och se om det funkar eftersom jag orkar inte vänta på att allt mitt vita ska bort, tar ju tid. Så det ska bli spännande och se när jag aldrig har kletat på mig nått förut för att bli brunare, har inte vågat .. vill inte ha massa fläckar osv eftersom jag har så ljus hud. Fan sicket Ilandsproblem nr ett man har ibland alltså, antecknar ni?

Nej somna och mysa till en film nu så hörs vi imorgon!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0