Mitt nya liv

Idag så har jag börjat mitt nya liv. Ska snart ut på långpromenad, ska börja småjogga också så jag kan jogga ordentligt sen. Måste börja lungt så jag inte kraschar mina knän och så. Har börjat sköta kosten också, känns så bra men det är tack vare att lilla gubben har börjat skärpa sig som jag får mer motivation till att göra något. Så här ska kilon rasa =) har minst 7 kilo som jag måste tappa, då ligger jag på en bra vikt med min längd.

Och idag har det regnat, lite trist men skönt på någe vis hehe. Passar perfekt att det blir fint nu med blå himmel nu när jag ska ut.
Igår så for vi till Clarri (hur man nu stavar hennes namn) i Vellinge för att riva ut hennes sopskåp. Blev lite kaffe och prat, trevligt trevligt. Sen for vi förbi Skegrie (hos hans föräldrar) för att titta på trädäcket hans farsa hade byggt ihop. Blev riktigt nice, nu rymms båda borden bättre tycker jag. Sen har dom en andra massa planer. Kommer nog att bli lite avis tror jag men ärsch snart så ska jag faktiskt också skaffa hus och pyssla på hehe ;)

Nej ta på mig bättre kläder, lite kyligt ute.
Hörs sen
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0