Nervproblem

Satans jävla dator. Nu är jag arg. Så det lär inte komma så lämpligt språk kanske.
Tror det har fått sig ett fnatt. Den gör som den vill, hakar upp sig. Internet stängs bara ner sådär. Sen så kommer den där förbannade jävla rutan upp ; internet har stött på ett problem och måste avslutas. Och massa annat jävulskap. Fan så less jag blir. Sånt här går mig verkligen på nerverna, Okej för nån ggn men fan inte varje dag jämt och ständigt. Vet inte hur många gånger jag har fått starta om den varje dag.
När jag skrev förra inlägget så kom det fram helt blått och massa text. Så var tvungen att starta om den. Kändes som i Sex and the City när Carrie sitter och skriver på laptopen och sen ploppar den där Mad X eller vad fan det är upp.
Och virus är det då inte eller det är det säkert men har ett super bra program som tar bort sånt, tog bort det förra bara svipps. Sen har vi massa annat som vi kör igenom den med. Men den hittar inget. Tror fan att det är nån som sitter och styr min dator och bara jävlas med mig för det är kul! FÖRBANNADE.

Kommentarer
Postat av: Lina

Teknikprylar är som gjorda för att man ska få spel!

Jasså så man kan rätta till det utan att gå med en kil i skon?! Det låter ju super, kanske ska leta upp en sjukgymnast jag med =D

2008-05-19 @ 12:52:48
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0