Normalitet .. Ja tack!

Ursch har varit helt off i 2 dagar nu, därför har jag inte skrivit något. Har mått dåligt och har haft huvudvärk och träningsvärk. Men idag känns det mkt bättre, tack och lov =) har hunnit städat och pysslat på. Kanske börjar bli en normal männish igen hehe.
Nåja idag har jag ingen aning om vad som händer, ska försöka ta mig ut på min timmes runda, har inte varit ute på två dagar pågrund av att man har mått urk. Nya tag!
Igår så såg jag eurovisions skiten, semi 2 , finalen är ju imorgon. Inte för att jag tycker det är bra men dom är ju så skämmiga en del så man vill bara dö HAHA. Jag tror att Sverige har en bra chans faktiskt.. Ukraina som alla pratar om trodde jag skulle vara bra tills jag såg hon igår, Okej sexig och så men så bra var hon inte. För en gångs skull tycker jag Sverige toppar alla faktiskt  =) aja nog om detta.

Vet faktiskt inte vad jag ska skriva, lite tom i huvudet. Kanske för att alla idioter och störiga moment blockar allt. Jag har börjat fundera och grubbla en hel del. Känns inte så bra, tar upp hela dagen. Vill tänka på annat. Tänker att varför finns det bara ett fåtal som tänker som jag och är normal på en del bitar, medans alla andra är helt ute och cyklar. Jag sitter ju och läser massa bloggar om dagarna, och jag kan säga att av alla jag läser så finns det bara 3 stycken jag tycker är normala och har mer vett i huvudet än dom andra. Skönt att det finns normala.
Ursch vad jag svamlar idag.

Nej annat nu
Hörs sen
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0