Så dålig man är HAH

Ursch så dålig jag är på att uppdatera men har inte haft så mkt lust bara. Sen så händer det inte så mkt i min vardag, lite trist äre faktiskt .. nåja ska väl få mig ett jobb såsmåningom! Ska föresten ringa ett imorgon, berättar mer sen.

Förlåt Jessica för att jag inte ringde dig idag, men tänkte att du hade så mkt att göra och ska inte terra dig mer än vad alla andra har gjort. Men jag sa ju faktiskt FÖRST grattis men kan säga det igen - GRATTIS my darling, min favorit och lill smulan min ;) älskar dig.

Jaja idag har vi inte gjort ett piss. Sov bort den fina dagen men för mig gör det inte så mkt eftersom jag svettas ändå som en gris då jag går ut. Klev upp vid 14 kanske, gjorde kaffe och åt frukost/lunch. Satt mig på balkongen för att få lite färg och tro på fan att lite fick jag. Och nu har jag MER fräknar på axlarna, dom frodas ju som bara den. Men är Micke nöjd och tycker jag är söt (HAHA) så får det väl duga.

Nej ska lägga mig i sängen och kolla Run fat boy run och MYSA!

Hörs imorrn.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0