Toklisa

Då var man duschad och fixad, känner mig som en ny männish! Ska snart dra ut och spela minigolf idag också. Min nya hobbie ;)
Och Berit har kommit i en period igen, hon stryker sig runt ens ben och det är värst när man just har kommit ur duschen, vet inte vad hon har för fel, hon älskar då man har vatten på bena, då lägger hon sig på golvet och rullar på ens fötter haha. Och hon blir helt galen då man har nyborstade tänder, hon känner det på flera meters avstånd. Då kommer hon smygandes upp till en och vill pussas och ska in i käften på en hehe. Konstig katt :) blev helt paff första gången och tänkte va håller hon på med, hon var som helt besatt. Men då slog det mig att Aaah tandkräm.


Jo Jessica nu är det skärpning, så här kan det inte fortsätta. Blir ju orolig för dig, du har för mkt just nu. Det går inte. Koncentrera på dig själv, du är prioritering nr ett och ingen annan. Annars kommer jag till dig och låser in dig ;) Hade jag varit Du så hade du sagt precis samma saker som jag säger. Jag kommer skälla på dig tills det blir ändring! Puss min lilla räka.

Nej hitta kläder som passar detta väder så hörs vi sen!
TJINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0