Sucking friday

Jadu vad ska man säga om dagen?
Började med att kliva upp, gjorde mig iordning och drog iväg till hans mormor. När vi var där så började jag och Micke tjafsa haha. Var inte på sånt humör för att vara där heller, så då ville jag fara hem för att få mig en freetime. Skönt vare, behövde det. Sen kom han hem och var på ett strålande humör så vafan nu hade jag ju varit själv i några timmar så varför sura ;) Sen gick vi till konsum för att hämta ut ett paket, traskade hem och satt och uggla med lite poker och yatzy, beroendeframkallande nr 1 haha. Skönt att få sig en promenad, inte ofta det händer. För nu börjar ju mitt nya hälsosamma liv. Less på detta laterier eller hur Curre? =) hehe.
Satt och funderade på vad man skulle hitta på ikväll? men kom inte fram till nå vettigt. Fan tänkte jag, tråååååkig fredag. Men det blev lite bättre då vi fick besök, Curre och Hasse kom förbi på en kopp kaffe. Så då blev det Fifa för grapparna. Och jag och Curre pratade lite tjejsnack. Länge sen sist. Sen hände det inte så mkt.
Inväntar morgondagen med städning hos hans mormor (less är jag), och sen blir det kanske fiske, horngäddorna är ju på G nu. Men det är så sjukt mysigt och fiska om kvällarna. Förra året blev det fiske varje kväll flera timmar. Det spelar ingen roll om det inte nappar, bara sällskapet och göra nått gör allt så bra :D

Nåja här kommer lite bilder;
     
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0