Jisses

Så då var jag hemma efter 2 timmars promenad, SÅ skönt kan jag lova! gick till hans mormor och hämtade Bella och sen gå runt albäck. Har upptäckt att det är perfekt att ha henne med för hon bara går och går, luktar typ ingenting alls efter vägen. Men hon är hemsk då hon träffar andra hundar, hon blir ju så GLAD då hon träffar dom, hon skriker kan jag lova och det låter som att jag stryper henne. Och dom har gjort nytt runt albäck så det är mkt mysigare att gå där nu.. gjort stigarna så man går igenom mer skog och mera stigar som leder nån annanstanns, så mysigt =) får utforska mer imorgon. Känner att jag verkligen behöver två timmars promenad, okej en timma funkar väl men jag blir inte nog trött och det tar inte så mkt i bena fast jag går fort. Så nu kan jag lova att jag är helt död. Och jag märkte en sak att musik gör så mkt när man ska gå och vad det är för sorts musik .. är det lite lungt så går man inte så fort men jäklar då man har en spidig musik då du.. kom på mig själv att det var som att jag tävlade med musiken haha. Sjukt.. nåja!

Imorgon så blir det trädgårdsarbete och annat.

Nej lägga mig i sängen och mysa till filmen 21, den handlar om black jack!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0