Ohlalala

Sitter och tittar på Champions Leage, Manchester United mot Chelsea riktigt spännande, dom är på hugget båda två och aggresiva så in i norden. Det står 1-1 just nu men vi tippade 2-1 till United så vi får allt hoppas. Jag tappade nästan andan då Chelsea höll på att göra ett mål. Skuttade i soffan haha. Och det går inte och låta bli att dreggla på Cristiano Ronaldo, han är het som fan, Oj oj oj!


Nåja nog om fotboll. Vi var iaf och spelade minigolf iaf. Det var jag Micke och hans mormor. Och vem tror ni vann? Jo jag! ;) GRYM var jag idag. Igår gick jag runt 18 hål på 94 slag HAHA. Men idag blev det bara 68! de ni.

Fan det blev 1-1! efter 90 min. jävla skit. Så nu spelar det ingen roll om det blir 2-1 till United i förlängningen för man får bara vinst till de 90de min. Så kasst. Aja

Nej ska titta klart sen blire sängen.
Najti najti

Kommentarer
Postat av: Malin

Fotboll kan man ju inte se på ;P

2008-05-22 @ 21:32:22
URL: http://tequilarose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0